środa, 21 września 2011

Historia karmelowych szortów - stylizacje

Witam ponownie, dziś postanowiłam wrzucić jeszcze kilka fotek, tym razem główną rolę będą grały "karmelowe" szorty. Karmelowe, bo ta nazwa działa bardziej na wyobraźnię niż po prostu beżowe. Zakupione wiosną w Vero Moda. Bardzo je lubię i noszę o każdej porze roku uzupełniając o rajstopy lub nie. Staram się kompletować je z wyrazistymi bluzkami. Oto moje próby, od razu przepraszam za jakość zdjęć - los nie sprzyjał - brzydka pogoda, złe światło i brak lustrzanki. Mam nadzieję, że jednak coś dostrzeżecie.




Druga stylizacja przez zdjęcia nie oddaje niestety urody jeansowej bluzki, którą niedawno zakupiłam. Mam nadzieję, że przy następnych stylizacjach będzie ją można lepiej dojrzeć.

Stylizacja 1
blouse/bluse - my mum's wardrobe
shorts/calzoncini - Vero Moda
pendant/ciondolo - Allegro
shoes/stivali - Deichmann

Stylizacja 2
blouse/bluse - H&M
boots/stivali - Gortz
shorts/calzoncini - Vero Moda

Już niedługo zapraszam na kolejne posty o stylizacja z użyciem rzeczy upolowanych w SH.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz