wtorek, 27 września 2011

Verde con maglio, czyli ciepło i zielono - stylizacja // Milan FW

Witam serdecznie, nie miałam pomysły o czym będzie ten post, do czego nawiązać. Postanowiłam więc napisać po prostu o stylizacji. Jej głównym elementem jest zielony sweter. Tą cześć garderoby zakupiła moja mama. Okazał się być za mały w i spadku dostał się mi, z czego bardzo się ucieszyłam. Ma piękny kolor, ciekawą formę a do tego jest miły w dotyku i ciepły. Ideał. Na razie występuje w zestawieniu jako jedyny większy element kolorystyczny. Bardzo standardowo. Czekam jednak na nowe, kolorowe zakupy i może wtedy pojawi się coś odważniejszego kolorystycznie. Na razie przedstawiam wam to, co stworzyłam.


Sweter - Monnari <allegro>
Spodnie - Mohito
Buty - Deichmann
Kalosze - nn

***
W stylizacjach "z wielkiego świata mody" wspomnę dziś o Milan Fashion Week sprzed kilku dni.

Tym razem pokazy, które spodobały mi się to pokazy włoskich projektantów/domów mody. Pewnie was to nie dziwi patrząc na moją miłość do tego kraju, jednak do gustu przypadły mi nie marki a to co prezentują. Dla potwierdzenia kolekcja Versace nie zachwyciła mnie, za to już Prady , Gucci i Etro TAK!

Gucci - zachwycona jestem kolorami i ogromną ilością stylizacji ze spodniami. Kolejny plus za geometryczne formy oraz piękne połączenia bieli, czerni i złota

Prada - chyba na długo zapamiętam cudowne wyszywane jakby ażurowe, kwieciste płaszcze. Do tego pastelowe kolory oraz wspaniałe sukienki

Etro - tu również rządziła geometria i barwy. Poza tym wysmakowane połączenia czerni, beżu i bordo. Piękne

Etro //fot. fashion.telegraph.co.uk
Etro //fot. fashion.telegraph.co.uk
Etro //fot. fashion.telegraph.co.uk
Etro //fot. fashion.telegraph.co.uk

ostatnie 4 zdjęcia - Gucci //fot. fashion.telegraph.co.uk

Prada - ostatnie 4 zdjęcia //fot. fashion.telegraph.co.uk

1 komentarz:

  1. bardzo ciekawy sweter ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń