poniedziałek, 26 września 2011

Dziewczyny lubią brąz - stylizacja

Trzy dni temu rozpoczęła się kalendarzowa jesień. Powitała mnie na szczęście pięknym słońcem, które sprawia, że chłód kolejnych dni aż tak nie doskwiera. Dzisiejszy strój to nawet nie stylizacja, to po prostu "zwykły" ubiór złożony z rzeczy, które wpadły mi w ręce po otwarciu szafy. Miało być przede wszystkim ciepło i wygodnie a wyszło brązowo.
Brąz to kolor, który każdej jesieni króluje za oknem i w modzie. Postanowiłam nie ożywiać go żadnym kolorystycznym akcentem. Ożywiającym dodatkiem mogłaby być moja ulubiona turkusowa torebka, ale do stroju "spacerowego", do zbierania kasztanów nie była mi ona potrzebna.




Sweter - no name
Spodnie - Mojito
Kurtka - Bay
Buty - Ryłko
Torebka (brąz) - sh
Torebka (turkus) - Topsecret

***

Postanowiłam w ramach urozmaicenia do każdego postu/stylizacji dodawać "kreacje z wielkiego świata mody". Tym razem będzie to sukienka, w której zakochałam się od pierwszego wejrzenia a ten odcień zieleni jest moim ulubionym (niedługo pojawi się stylizacja ze swetrem w podobnym odcieniu). Według mnie kreacja jest zjawiskowa.

Anja Rubik w sukience z kolekcji Emilio Pucci// zdj.komentatorkamody.onsugar.com

Już niedługo krótka relacja z Milan Fashion Week i kolejne stylizacje a na razie na zimne już wieczory polecam kubek ciepłej herbaty i dobrą muzykę <Janis Joplin, Kasia Nosowska>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz