wtorek, 14 maja 2013

Jazz i bez, czyli Modny Śląsk - relacja z pokazów

Witam Was serdecznie. Dziś chciałam Wam zrelacjonować wczorajszy, intensywny modowo dzień. Jak już wspominałam w poprzednim poście 11-13 maja odbywała się II edycja Modnego Śląska. Sama mogłam uczestniczyć tylko w wydarzeniach ostatniego dnia a co się działo przedstawię w słowach i obrazach poniżej.



W samo południe w urokliwym choć zaniedbanym Starym Dworcu rozpoczęły się pokazy młodych projektantów związanych z regionem a dopiero rozpoczynających karierę. Niektórzy z nich może wybiją się z tłumu, inni pozostaną tylko aspirującymi czy utalentowanymi, ale zawsze warto spróbować pokazać swoją wizję, pracę szerszemu gronu, publiczności by zebrać opinie i doświadczenie. Każdy pokaz składał się tylko z kilku sylwetek:



B&B czyli biała bawełniana kolekcja Agnieszki Warsz








Nie będę obiektywna, bo przyznam, że to moja ulubiona kolekcja z wczoraj zaprezentowanych. 
Magda Pogorzelska, młoda i utalentowana twórczyni marki GOES to M i jej kosmiczna (dosłownie i w przenośni) kolekcja inspirowana kosmosem. Co zrobić by zwykła dzianina dresowa stała się niezwykła? Mieć ciekawy pomysł jak Magda a przy tym postawić na staranne wykonanie - wszystkie aplikacje są tworzone ręcznie i nawet z daleka robią ogromne wrażenie. Ja marzę o bluzie z okiem, którego powieką można poruszać - obłęd! Polecam także niepowtarzalną kolekcję plecaków.













Ciekawe połączenia kolorów i wzorów charakteryzowały kolekcję Sylwii Kaseli








Pomysł na kolorowe rękawy przypadł mi do gustu, ale uważam, że najlepiej ubrana była sama Małgorzata Salamon




Po dwóch godzinach ładowania się zdjęć postanowiłam opublikować tą część. Pozostałe pokazy i relacja z Gali w najbliższym czasie. Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz