poniedziałek, 22 października 2012

Mgła // filmowo - premiery kinowe

Ostatni słoneczny i ciepły dzień tej jesieni prawdopodobnie minął. Stało się to niepostrzeżenie a powitała mnie mgła. Mgłę lubię i zarazem nie. NIE, bo przeważnie niesie za sobą ospały, zimny dzień, TAK, bo jest bardzo tajemniczym i pociągającym zjawiskiem. A kiedy spod niej wyłania się słońce jest to coś wyjątkowego.


Patrząc za okno - mgła zniknęła a ja serwuje wam ciepły outfit z wczorajszego dnia. Zbytnio się nad nim nie nagłowiłam, bo miało mi być przede wszystkim CIEPŁO.




coat - Cotton Club
pants - H&M
scarf - House
heels - Ryłko

***

Ostatnio mam okazję oglądać sporo filmów. Na koniec tego roku zanosi się kilka ciekawych premier.

Na początek czekam na nową wersję Anny Kareniny z Keirą Knightley, która jakoś od zawsze kojarzy mi się (i jakoś pasuje) z filmami kostiumowymi i Judem Law, którego po prostu lubię. Czego wy spodziewacie się po tej wersji?

dailymail.co.uk

Kolejny film, na który czekam to "Frankenweenie" Burtona. Znany z niesamowitych animacji a ostatnio z oryginalnej wersji "Alicji w Krainie Czarów" tworzy czarno - biały film animowany, który zbiera pochlebne recenzje. Czy kreskówka o chłopcu i psie szarościach może zachwycić, zobaczymy

filmweb.pl

Wielu z was, zwłaszcza fanów trylogii "Władca Pierścieni" czeka na "Hobbita" Jakcsona, którego premiera czeka nas pod koniec tego roku.

filmweb.pl

Z premier chciałabym obejrzeć jeszcze chwaloną i w dobrej obsadzie "Obławę", "Sanctuary" z Fryczem i Anne Marie Duff oraz "Cafe de flore" z Paradis.


Ja zaś mam jeszcze kilka zaległych filmów, które chce obejrzeć:

 - "Róża"
- "Rzeź" 
- "Uprowadzona 2"
- "Cezar musi umrzeć"
- "Cinema Paradiso"
- "Meduzy"
- "Ja w środku tańczę"
- "Świnki"

Może widzieliście któryś i możecie polecić/ocenić/skomentować.

Ostatnio, przez przypadek, zachęcona komentarzami trafiłam zaś na film "Szczęściarz". Nie lubię Zaca Efrona, ale jakoś się przełamałam i zaczęłam oglądać. Fabuła całkiem ciekawa, piękne zdjęcie, nawet w końcówce kilka sytuacji, których się nie spodziewałam - ogólnie wrażenia pozytywne, polecam!


 
***





Niech kolory jesieni uprzyjemnią wam coraz zimniejsze dni

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz