środa, 19 września 2012

"Nie traćmy chwil na słowa!" // NYFW & LFW

Dziś mało tekstu, więcej ubrań i mody. Trwa chyba najgorętszy sezon w świecie mody - tygodnie mody, prezentacje kolekcji wiosna/lato 2013. Wydaje mi się jakby wczoraj zakończył się FW w Nowym Jorku a zdążył już minąć również i ten londyński. Dziś zaczął się mój ulubiony - mediolański! Niestety tylko dwa lub trzy pokazy dziennie można obejrzeć live na stronie MFW, ale dobre i to.
Jako, że lato przeminęło a jesień dopiero powoli się zaczyna to w tym przejściowym okresie moją garderobę opanowała biel i czerń. Także dzisiaj stylizacja B&W. Macie tak, że ubrania w sklepach na was czekają, mimo że wcale nie mieliście czegoś takiego kupić. Ja wybrałam się ostatnio do kina na "Zakochanych w Rzymie" (swoją drogą przezabawna i jak zwykle oryginalna 'allenowska' komedia, polecam choćby przez wątek śpiewaka operowego z prysznicem czy po prostu rzymskie widoki, scenografie) a że kino było w galerii handlowej przejrzałam co tam w sklepach piszczy. W H&M dojrzałam te ciekawe spodnie dalmatyńczyka - akurat był mój rozmiar, pasowały idealnie a cena całkiem w porządku. I tak wylądowały w mojej szafie zapoczątkowując fazę czarno - białą, którą prezentuje poniżej.








bluzka, spodnie - H&M
sweter - Cotton Club
buty - numero 281/Venezia

***
Jeszcze kilka refleksji na temat noworojskiego i londyńskiego Fashion Week. Ostatnio opisałam kilka kolekcji z NYFW. Zdjęcia z stremów pokazów, które obejrzałam są na moim >> FACEBOOKU << a tu wrzucam kilka pokazów moich ulubionych projektantów, które bardzo przypadły mi do gustu i są godne uwagi:

z NYFW - Custo Barcelona, Narciso Rodriguez, 3.1 Phillip Lim, Proenza Schouler
z LFW - Peter Pilotto

CUSTO BARCELONA









BADGLEY MISCHKA







NARCISO RODRIGUEZ


3.1 PHILLIP LIM


PROENZA SCHOULER


PETER PILOTTO



Jak się podobało? Ciekawe, które kolekcje podobały się wam najbardziej. Już niedługo w kolejnym poście troszkę bardziej liznę kultury - blogów, fotografii, nowej audycji radiowej Trójki oraz czeka na was malutka pseudo-sesja, pozdrawiam ciepło!

8 komentarzy:

  1. Każda rzecz z osobna świetna, ale połączenie ich razem, hhhmm coś mi tu nie gra :(

    OdpowiedzUsuń
  2. wystarczyło by zmienić bluzkę na jakaś gładką i było by super ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. aaa mam identyczne spopdnie z H&M :)

    xxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka Ty jesteś odważna :) Dalmatyńczyk, żółte buty i koronka, świetnie :)
    Ja kocham całym sercem kolekcję Proenzy Schouler <3

    OdpowiedzUsuń
  5. szukam teraz i szukam tych spodni bo mialam, ale schudłam i były totalnie za duże. nie chcesz sprzedać?:)

    OdpowiedzUsuń