wtorek, 19 czerwca 2012

Kontrowersyjne 'fotki', czyli kiedyś też byli paparazzi


Ostatnio przeglądając kolaż zdjęć z dzieciństwa natknęłam się na poniższe:

 
Gdybym była ‘znana’ np. z tego, że ‘jestem znana’ to pewnie jakiś brukowiec napisał by:
Znana blogerka K.K. została przyłapana na modowym ‘faux-pais’.
Komplecik to całkiem uroczy a białe kozaczki dodają ‘tego czegoś’.

Moje podejście do ‘paparazzi’ od tamtych czasów jednak się niewiele zmieniło, ciągle nie lubię zdjęć z zaskoczenia i robię tak:


 
Tak, to były czasy, kiedy aż do liceum nie liczyły się tak markowe ciuchy, makijaż itp. Czasy inne, chyba lepsze, czasy beztroski.
Mój gust modowy jednak od dzieciństwa uległ lekkiej korekcie i zastanawiam się (będąc już w temacie kolażów rodzinnych) jaki wpływ ‘genetyczny’ bądź nie, miały na niego wzorce kobiet. Moje dwie babcie to dwa odmienne style. Jedna zawsze elegancka, rzadko ubierała coś poza gustownymi sukienkami; druga – preferowała styl jakby to teraz powiedzieć ‘casualowy’. Moja mama zaś to połączenie obu; szaleństwa nie ominęły też jej, ale bardziej były to fryzury niż ubrania (jej ruda trwała ciągle mnie zadziwia). I tak oto powstał mój styl – patchworkowy, trochę podobny do ich, ale też i odmienny.

To zaś strój, który można podpisać słowem – SESJA…

blouse - nn
pants -  sh
belt - Mojito
sweater - Cotton Club
heels - Deichmann
necklace - iloko.pl

***

„Markę DU∆LI∆ tworzy projektantka Karolina Półchłopek. Ten autorski projekt zakłada tworzenie biżuterii z niestandardowo dobranych materiałów. Dzięki kombinacji elementów i znalezionych obiektów powstaje oryginalny, przyjemnie nostalgiczny design. Nowatorski i ponadczasowy.”

Przyjrzyjcie się, uwielbiam ludzi z ciekawymi pomysłami, które realizują.

*zdjęcia i cytat ze strony http://www.dilemmasmagazine.pl



***

Moje małe osobiste odkrycie modowe - Olga Szynkarczuk i jej projekty. Genialne połączenia materiałów, kolorów, stylów; tylko te daszki trochę nie przypadły mi do gustu, ale na pewno są oryginalne. Polecam obejrzenie kolekcji.



Życzę wam przetrwania fali upałów i miłego początku wakacji, bo lipiec już niedługo!

1 komentarz: