sobota, 23 czerwca 2012

"Łeb do słońca!" - odeszła Magdalena Prokopowicz...

Obok tej informacji nie potrafię przejść obojętnie a właściwie od rana nie dociera ona do mnie. Wspaniała kobieta, matka, mentorka odeszła... Nie znam słów, które mogły by pocieszyć jej bliskich i znajomych. To musi mieć ukryty sens, innego wytłumaczenia nie widzę...
Z panią Magdą wymieniłyśmy kilka maili dotyczących Fundacji Rak 'n' Roll, później obie wróciłyśmy do swoich spraw. Ostatnio miałam napisać ponownie, pani Magda już mi nie odpiszę...

To słowa ze strony Fundacji:

Z wielkim żalem informujemy, że w dniu 22 czerwca 2012 roku zmarła Magdalena Prokopowicz Prezes Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie.
Magda do końca walczyła z chorobą. Nawet na chwilę się nie poddała. Zmagała się z rakiem od 8 lat. Przeżyła znacznie więcej niż wówczas rokowano. Przeżyła znacznie lepiej niż większość zdrowych ludzi. Potrafiła żyć pełnią życia i cieszyć się nim. Dzieliła się swoim optymizmem i radością życia.
Każdą akcją Rak’n’Roll, każdym wpisem na blogu dawała innym chorym swoją energię, otuchę i wiarę w to, że może być dobrze. Stworzyła Fundację, która zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i postrzeganiu ludzi chorych. Dlatego prosimy, pamiętajcie przesłanie Magdy: WYGRAJCIE ŻYCIE, nigdy się nie poddawajcie. To nie jest droga idealna - to jest droga najlepsza. I tak, jak mawiała, mimo że łzy cisną się do oczu: "Łeb do słońca!" . 
Przyjaciele i Współpracownicy Fundacji Rak’n’Roll

gala.pl
 Pani Magda o humanizacji mody

raknroll.pl


To ostatni wpis pani Magdy na jej blogu (magdalenaprokopowicz.blog.onet.pl), mówiący najwięcej o niej:

 

2 komentarze:

  1. Również zasmuciła mnie informacja o śmierci pani Magdy. No cóż, wierzę, że teraz będzie miała wieczny rock&roll, bez bólu i żadnych ograniczeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale mi przykro, nie wiedziałam. Piękna i cudowna osoba, zrobiła tyle dobrego, że na pewno zostanie jej to wynagrodzone.

    OdpowiedzUsuń